13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

Teisipäeval kell 17 väljus Cadizi sadamast laev Tenerife poole. Sõitsime bussiga laevale, kõik ok, nagu ikka.
Mingit erilist kontrolli ei tehtud, vaadati vaid pileteid ja passe. Laevafirmaks on Mediterranean.

Laev on üsna väike, võrreldes näiteks Tallinki kruiisilaevadega, mis Tallinnast Rootsi sōidavad. Pigem võiks öelda, et tegemist on praamiga, mis on mõeldud rohkem kauba, kui reisijateveoks. Siin on 7 tekki. Alumistel asuvad autod, bussid, rekkate haagised. 5dal tekil on kajutid, paar söögikohta, imepisike poeke, infopunkt, ja istmed (nendele, kes kajutit ei võtnud). 6 tekil on kajutid, laste mängutuba, baar. 7 tekk on väliala, kus on suur nn. päikesetekk. Laev ise on üsna kulunud välimusega ja laste mängutoa vaipa pole vist aegade algusest puhastatud. Samas asja ajab ära, eriti on tore, et nii vähe rahvast on laeval. Nägime kahte lastega peret ning ülejäänud reisijad on enamuses rekka-ja kaubikujuhid. Laeva sõiduaeg Tenerifele on ca. 50 tundi, st kohale peaksime jõudma 15 märts kell 17.

Meie kajut asub kuuendal tekil, täitsa normaalne kajut on, nelja voodikohaga ja dušširuumiga, sarnane Tallinki B klassi kajutile. Ainult õhku oli väga vähe ja pigem eelistasime olla, kas mängutoas või mujal laevas. Kolmapäev möödus laevas olles, ega seal väga palju tegevust peale mängutoas olemise ei olnud. Söök oli pileti hinna sees, aga see ei ole väga mainimist väärt. Mõnda aega olime ka päikesetekil, aga ookeanil on ikka päris tuuline. Vesi oli väga ilusat värvi, selline tindisinine.
Neljapäeva hommikul jõudsime Cran Canariale, ning seal peatus laev mitu tundi.
Oleksime võinud vahepeal maha minna, aga saime sellest võimalusest alles liiga hilja teada. Seega passisime laevas. Kui Cran Canarialt välja sõitsime, siis hakkas laev kõigutama. Nii, et minul ja Ellul läks olemine täitsa halvaks. See kestis umbes tund aega. Siis läks jälle normaalseks, ning juba paari tunni pärast olimegi Tenerifel kohal.

Laevasõit oli küll väsitav ja tüütu, aga tulemus seda väärt. Sõitsime laevast välja, oli väsinud olla, aga samas rõõmus, sest olemegi kohal! Käisime toidupoest läbi ja võtsime kütet, diisel maksab 0,97 eur/liiter.

Tulime kohe Playa de Las Teresitase randa parklasse. Õhtul rannas jalutades mõtlesime tagasi eelmise aasta lõpule, kui siin samas olime (novembris käisime siin lennukiga). Super, midagi pole muutunud! Ilm on soe, ookean veel soojem. Rand on puhas. On piisavalt privaatne ja müügimehed ei tülita.

Oleme valmis päriselt puhkama hakkama!
Reede hommikune päikesetõus.

1. Suure huviga lugesin, et kuidas ja mis. Aga oleks soovinud ka infi piletite hinna kohta.

VastaKustuta
    Vastused
    1. Piletid ostsime siit https://www.directferries.co.uk/cadiz_santa_cruz_de_tenerife_ferry.htm?utm_source=google&utm_medium=cpc&dfgeoo=true&gclid=EAIaIQobChMI9bKivumP2gIVRD8bCh1niQuwEAAYASAAEgLmj_D_BwE
      Meil läks kokku 1700 eur. Edasi-tagasi, 2 täiskasvanut, 1 laps, 1 beebi ja matkabuss ( pikkus kuni 7 meetrit). Seal hinnas ka kajut 4 inimesele. 13 märts minek, 20 aprill tagasitulek. Oleneb ka suuresti, mis hetkel piletid ostad, näiteks vaatasin päev enne väljasõitu, oleks olnud 600 eur kallim.

Kustuta

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!