09-10.04.18 Monkey park ja Los Cristianos

09.04 Tänaseks päevaks oli meil kaks valikut, kas Jungel park või Monkey park. Odavama piletihinna tõttu otsustasime viimase kasuks (kokku läks piletitele 25 eur).
Nagu pargi nimest aru saada, oli seal palju erinevaid ahve. Lisaks mõned krokodillid, kilpkonnad, papagoid, pisinärilised ja iguaanid. Vahva oli see, et lapsed said loomi toita, katsuda ja lähedalt vaadata. Muidugi mitte krokodille :). Aga merisigu, kilpkonni, leemureid, iguaane, linnukesi. Mattiasele väga meeldis merisigasid toita, need olid vist kõige julgemad ka, inimese läheduses. Martinil oli pikem kokkupuude papagoi nokaga, ei tasu oma näppe igale poole toppida :D

Veel nägime hästi armsaid Aasiast pärit ahve, giboneid. Lugesin, et nad elavad koos ühe partneriga terve elu, ja on väga sotsiaalsed ning kallistavad tihti. Üks teine ahv, nimelt Drill oli küll väga kuri, ning jooksis oma puuris edasi-tagasi ja lõi käpaga vastu klaasi. Kahju temast, vist ei meeldi talle see vangistuses elamine.
Üks asi, mis sealt pargist puudu oli (Mattiase jaoks), oli mänguväljak. Ta küsis mitu korda, et millal see turnimisväljak siis tuleb. Tema eelistab loomade vaatamisele ikka turnimist, kiikumist ja mängimist. Seega pärast ahvipargi külastus otsustasime lõunasöögi teha sellises kohas, kus oleks ka mänguväljak. Soovituste järgi sõitsime Miki pizzasse (https://www.facebook.com/michelangelo.fonseca), mis asub Los Cristianoses. Parkimiskoha leidmiseks tuli natuke ringi tiirutada ja oodata. Aga tasus ootamist, saime kohe söögikoha ette parkida.
Miki pizzas oligi mänguala, liumägede, turnimislinnaku ja pallimerega. Täitsa asjalik, tunnike turnimist maksis 2,5 eur. Samal ajal saime meie rahulikult toidud ja joogid tellida. Hinnad olid täitsa normaalsed, suur pizza 7 eur, suur burger 5 eur, suur õlu 2 eur.
Siin on söögi-joogikohtades nii, et näiteks 0,5 l õlut maksab päeval 1-2 eur, õhtu poole hind tõuseb. Poest ostes on Dorada õlu 0,33 l purgi hind 0,45 eur. Ah jaa, vein on ka odav. Liitrine pakk Sangriat maksab 0,95 eur. Hea valge vein on veel San Valentin, pudel maksab 4 eur.
Ühesõnaga, Miki pizza oli tore koht. Pärast läksime Los Cristianosesse jalutama.

Võrreldes Las Americase bling-bling tuledesäraga ja rahvamassiga on siin kuidagi vanamoelisem ja rahulikum. Kõndisime tänavatel ja käisime Los Cristianose rannas. Rand on suur, puhas, ilus.
Kohe samas on sadamaosa, kust väljuvad ka mitmed turistidele mõeldud
lõbussõidud ookeanile, delfiinide ja vaalade vaatlemiseks jm. Leidsime värske kraami poe (puu-,juur- ja köögiviljad) ning saime arbuusi osta. Oleme seda igalt poolt otsinud, aga pole kuskilt leidnud. Arbuus on minu ja Mattiase lemmik maius, seda võiks iga päev kilode kaupa ära süüa.
Ööbisime ühes parklas, kus eelmise aasta novembris olime näinud kahte eesti numbrimärgiga matkabussi. Need olid ikka siin. Selle parkla valisime ka seetõttu, et poistel oleks hommikul sealt hea Siam Parki kõndida.
10.04 Siam park. Tüdrukud shoppavad ja jalutavad.
Ilm oli soe ja päikeseline ning Martin läks Mattiasega terveks päevaks Siam parki.

Saatsime nad Elluga väravani ja läksime ise tüdrukute asju tegema. Kolasime Siam mall ostukeskuses, näppisime kõike ja imetlesime ennast peeglitest. Siis jalutasin Costa Adeje tänavatel ja Ellu magas. Olime lihtsalt ilusad, tüdrukute värk, teate küll :)!
Siam pargist tulles oli Mattias nii väsinud, et oli peaaegu tund aega lihtsalt vaikselt. Isegi rääkida ei jaksanud. Martini sõnul oli ta ühest liumäest vähemalt 70 korda alla lasknud ja veel muud toredat teinud. Aga see vaikuseaeg möödus kiirelt ja magamaminekuajaks oli meie vana hea jutukas turnija tagasi.
Õhtul sõitsime läbi Los Abrigosest, tegime seal pisikese jalutuskäigu.
Seal oli parasjagu väike turg, kus müüdi põhiliselt käsitöö ehteid jm. käsitööd.
Tankisime kütet, diisel maksab 0,81 eur liiter. Siin Tenerifel on bussi keskmine küttekulu olnud 11-12 l sajale. Otsad on lühikesed ja tõuse palju, sellest ka suurem kulu.
Martini venna käest kuulsime, et Anaga piirkonnas on praegu metsatulekahju.

Ööbima sõitsime Montana Roja juures asuva ranna kõrval olevasse parklasse. Siin on suur, halli liivaga rand. Homme tuleb täispikk rannapäev.

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!