13-14.04.18 Gaasipull. Playa San Juan ja Alcala

13.04  13 ja reede - hommik algas pisut ebameeldiva üllatusega- gaas on otsas. Külmkapp ei tööta, sooja vett pole ja pliidil ei saa süüa teha. Niisiis, ilus unistus eesootavast rannapäevast lükkus kaugemasse tulevikku ja tuli minna gaasijahile. Hommikukohvi ja pudru saime teha väikesel eraldiseisval gaasipliidil. Hea ikka, et see meil nüüd varuks on (Martini vend andis). Esialgu oli mõte soetada bensukast uus balloon ( meie LPG ballooni siin täita ei saa). Aga pärast kalkuleerimist ja paari vastava poe läbi käimist tuli Martin teisele mõttele. Saime laenata gaasiballooni Martini venna sõbralt. Siinkohal tänud Kristerile! Meil ei oleks olnud väga mõistlik uut ballooni osta, hinna tõttu ja pärast ei oleks meil Eestis selle ballooniga midagi teha. Küll tuli soetada adapter ja veel mingeid juppe, mis kuskile vahele surada, et kõik omavahel klapiks ja asi toimima hakkaks. See tähendas tervet päeva vastavate poodide otsimist ja läbi käimist. Et õigeid juppe leida. Osalt tundub, et inimesed on sõbralikud ja abivalmis, juhatatakse, joonistatakse paberile kaarte. Teisalt jälle mõni oskab öelda vaid no-no, ja vaata kuidas ise hakkama saad. Ilmselt jääb kohalikel paljudel kordadel asi ingliskeele oskuse taha. Ja tegelikult ei peaagi ju oskama. Minul tekkis juba vahepeal idee, et äkki lähemegi nüüd viimaseks nädalaks kämpingusse, seal saaks bussi elektrivõrku ühendada.
 Aga Martin õnneks nii lihtsalt alla ei anna. Pikkade otsingute tulemusel leidsime vajaliku adapteri (poe nimi oli chafiras) ja Martin tegi ühenduse ära, saimegi asja korda. Ja tegelikult, ega rannailma ei olnud ka, nii et oligi võibolla tore vaheldus see päev teistmoodi veeta.

Õhtuks sõitsime Playa san Juani ja leidsime sealt ranna lähedal oleva parkla.
Seal oli küll parkimist keelav märk, mis kehtis just matkaautodele. Aga kuna seal parklas oli peale meie veel mitu matkakat, siis lihtsalt ignoreerisime seda märki. Ehk ei juhtu midagi. Ja kui tullakse ära ajama, eks siis leiame teise koha. Aga võibolla tähendas see märk hoopis seda, et kämpida (asju lahti pakkida) ei tohi, aga parkida võib.
14.04 Playa San Juan ja Alcala
Veetsime päeva San Juani rannas. Halli liivaga üsna inimtühi rand, võis ka olla sellest, et oli pilvine ilm. Muidu rand nagu iga teine, päikesevarjude jm atribuutikaga. Rannapromenaad ilus, hea jalutada, laste mänguväljak. Suur pluss oli see, et parkla oli ranna lähedal, nii saime rannas olles ka bussil silma peal hoida.

Õhtuks sõitsime edasi Alcalasse. Seal toimus parasjagu rahvasspordi üritus, jooksuvõistlus. Ma täpsemalt ei uurinud, et kes või mis, aga vaatasime autasustamist ja ümber toimuvat melu. Tegime õhtuse kõndimisringi Alcala tänavatel.

Siin on rohkem kohalikku elu näha. Kitsad tänavad ning ridamisi majad. Promenaadi ääres mitmed laste mänguväljakud. Bussi parkisime jälle ranna läheduses olevasse parklasse. Siin on veel teisi matkakaid. Homme läheme vaatame veel ringi, täna jäid silma ookeani ääres looduslikud nn. kaljubasseinid.

Populaarsed postitused sellest blogist

Numbritest. Maroko ja Tenerife 2018

13-15.03.18 laevasõit, Cadiz - Santa Cruz de Tenerife

19-20.04.18 Santa Cruz. Hüvasti Tenerife!